12.10.2010

koodit

Viimeaikoina oon yrittänyt miettiä, et onko joidenki pankkikorteissa samat ”turvaluvut”. Kun yhel mun frendil on melkei sama ku mulla (en ny tietenkään sano mitkä ne on, mut tyyliin 1312 ja 1321, et tosiaan vaan yks numero on eri) ja mitä muutenki oon asiaa selvittäny, niin erot ei oo isoja.... Joko niissä on joku näppäilykaava tai sit numerot tarkottaa jotain. Kaikissa on joku noista. Kaikissa on aina sama. Eli niin perus arvattavissa, et kun sen kuulee, niin tajuu jujun heti ja usein olis tienny sen. Tai ainaki lopun.

Ja pahinta on että kun ajattelen numeroita liikaa, meen ihan sekasin, mutten kuitenkaan voi olla ajattelematta niitä. Ja kuitenkaa ei halua lopettaa, kun aivot ajattelee ja tajuu kokoajan niin paljon. Niinku varmaan tajuutte, oon aivan hulluna näihin koodeihin. En viel tiedä mikä musta tulee isona, mut varmaan joku koodaaja.... XDDD

Onko muita koodaajia hereillä? Kertokaa mitä tiedätte asiasta. Haluan tietää ihan kaiken.. :D

Ja: Minkälaisia koodeja teillä muillaki on? Anonyyminä voi tietty laittaa oikeenkin. Mun mutsin koodi on 8385. Voin sanoo, kun teistä ei kukaan kuitenkaa tunne sitä...... :DDD

Kiitti jo etukäteen!!!



--------------------------------------------
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9388677

Ei kommentteja: