12.11.2010

tuomisia

1. moi hane täs / mitäs sä / homma rullaa ja noin / no kerro / onks tää joku uus viritys / voi helvetti. säkö sen menit / no mä kuulin, että se oli otettu / kyseltiin / tottakai mua kysyttiin, mut tässä tilanteessa / parempi että sä, senku joku nulikka / bisneksiä bisneksiä / tää on nyt näitä, etätöitä / ne tietää, että sä oot varovainen / sulla on tajua, miten homma niputetaan

junassa tulossa, mutta mutta / mä meen eka siihe miralle / en tiedä pääsenkö siitä enää liikkeelle / ja jos lähtee niin pitääkö se raahata mukana / maistuis / huomenna pitää laitokselle / kontrolli mulla

eiku pysähdyn mikkelissä / tiputan siihen kolme paitaa / uulalle / emmä tiedä tunneksä / mikkelin uula / just pääsi pelsolta siviiliin / menin lupaamaan

siitä perille, mut eka, joo, miran porukoille / tuskin se edellisen jälkeen antaa / nii / saa nähdä vaikka paukauttaisin naimisiin / arvon herrat, sormus on olemassa, show pystyyn / kerrankin on liikaa massii / ostin / nooo, pari kymppiä / sen puolesta väliä konttaako vai ei / kunhan ei riehumaan rupee / en tiä / mutta menee tässä vielä väkisinkin / dokaaminen ei kato kelloa / totta totta

lahdessa nyt / no melkein selvinpäin ainakin nyt vielä / emmä viittis riskeerata / nyt ei pitäis / toisaalta jos pitkästi on odottamista välissä, niin tuskin jaksan olla / mä soitan kun oon vapaa / no sut mä kyllä löydän / seuraan paskarantua stobelle / aina / se on helppoo

muistan muistan muistan muistan / massii on päällä / koko viikon puhelin niinku liukuhihna soinu / tarjoon / mut ei ehkä. ei ehkä tänään / eilenkin saatana / ja koko viikonloppu ihan kauheeta rallia / että ihme, että tilanne on tämä / nii / eikä saatana jotain ihan muuta / kyllä tässä paukutusta ollu / tunkin tarvi enneku sängystä pääsi / viiden jälkeen

mut mitäs sinä, meininkinä, onkos sulla tarvetta minkälaista / mulla on nyt / eriväristä ja varaa valita asti / mistä sä oot saanu? / niin onkin / se on toinen juttu / ei se mulle. sulla on ja sillä siisti

mut oo varovainen / tää ei oo rutiinikeikka / koko paska on räjähtämässä käsiin / ei tiedä mitä sieltä tulee vastaan / nyt ei suuntaan tai toiseen / ei varaa yhtään / kuule / laita mun mieliks / laita mun ja itteski takia paksumpaa / hei mulla soi nyt toinen / mira. mä otan tän, mut mä soitan mitä, parin tunnin päästä / laita paksua alle / ja vielä hei yks / ni, eli jos me tullaan mestariin / ei ku mun pitää vähä ohjeistaa / eiku että mitä voi sanoo / mä soitan jokatapauksessa niin selitän sit / sulla tää puhelin auki / okei, mo

2. moikka beibe / ai nyt just / duunista / halus et olisin yöks taas vuoroon / räkätauti riehuu / tai joku / ei mulla ei oo mitään. parhaisiin ei tartu / mä sanoin että faija huonona, etten siks / eihän ne siellä tiedä, onko se delannu vai ei / älä ny / noo / no mä kelasin että / en mä oo sanonu susta kenellekään siellä / ei / että se kuulostais fuulalta, jos rupeisin tiukassa paikassa selittään uutta kuvioo / en oo tullut sanoneeks. mitä välii / eksä voi, eks-eksä vaan voi / se on näin / laitanko poikki / no sitten loppuu urp..

ei mitään soreja / eli joo, soitin / sitä että miten haluutko grilliltä jotain kun tuun / että siinä ois sipulia, ananasta / tai muuta / maitooki / sano vaan niin mä / ootko varma ettet mitään? / ois nimittäin tullu samalla / kun mä / menee tässä vielä / en oo yhtään kattonut / ei jostain syystä lipussa lue. ainoastaan että mistä ja mihin ja hinta, mutta just pian tää lähtee stadista / että mitä tässä nyt menee istuessa / ei tarvi netistä / joo / ei tarvi kun mä soitan kun / hyvissä ajoin kuitenkin

en oo mitään, enkä aiokkaa / en oo mitä, moneen päivään / viikonloppu meni / pojan kanssa leffoja / jännäreitä. ja pullia leivottiin / uunissa / vitut / onhan se leipomista kun uunissa / että sikäli vois tietenkin jossain pikasesti / kattomassa sattuisko ketään tuttuja / näkee sitte, tekeekö mieli / duunista tietenkin naattina / ei päätetä suuntaan tai toiseen tässä / ei / ei / älä jauha paskaa kun / ei todellakaan. mun rahoilla, jos mennään

no sitä justiin / kato, kun tuli yks / kuuntele nyt / ei mitään juttuja, kun kuuntele / niin että / voinko sanoa / niin, että sain heti pienen / tämmösen alotusbonuksen / kivasti ne ratin vääntämisestäkin tuntuu maksavan / kivaa on ollu / mitä siinä on jätkien kanssa ehtinyt röökillä / kiireistä hommaa, ei valittamista, aika kuluu / ehdottoman hyvä / niinku sanoit / olis vaan aiemmin pitänyt vakiduunin / käteen maksoivat / tänään ku lähdin / tonnin, mitä sä kyselet

tämmönen englanninkielinen / ihan uus suomessa / The / The Paper AB / no sitä mäkin / en aiemmin ikinä / niillä on tämmönen käytäntö / tiimin jätkille kai järjestään / että omista pidetään huolta / ei mulla oo varaa kysellä, vai onko? / ollaan hiljaa, kun kerran / silläkin rahalla vois tehdä / no mitä nyt tykkää / aluks voisin siitä grilliltä tuoda / mitä tää / hei nyt tää piippaa / aikalailla akku alkaa / olla perkeleen loppu / nyt on pakko lopettaa ja säästää / mun on pakko soittamalla vielä / että voin sulle sitten kun / voidaanko, voidaanko myöhemmin sitten kun oon lähempänä / soittaa / no sulle / ei / ei mitään tässä välissä / mä en ehdi tällasta / nukkua junassa / miten niin / en, en, ei / ei / soitan sulle kun oon / soitan / haloo?

3. PERKELE (isku penkkini selkään. röökille)

Ei kommentteja: