1.3.2012

kuulumisii vol. 4

hävettää, ku edellisest postauksest venyny aikaa. takana kiireinen vkl! kiitos jonasin ja antin. ne ollu koko vkl himas. niin ihana puuhata kaikkee, vaikken joka yö pääsekää niiden väliin. okei myönnetään, oon antille mustis!

oltiin eile töölönlahdella sutii energiaa jäälle! aurinko paisto ja puuterilumi huiskui. jonas heitti mulle lumipalloja!  mut vähänkö mä ihmettelin, et mitä hittoo?? kun sain ne kiinni pallot katos ympäriinsä. Ja  kun ei ollutkaan mitään viedä sille takas. Sit yhtäkkii näin jäniksen tai tommosen pupun eikä mulla tietenkää ollu remmii jäällä, niin kinnasin ihan täböl sen perää. JA ETTE IKINÄ ARVAA MITÄ NOLoO TAPAHTU!!! AARGGH!! mä hyppäsin semmoseen kinokseen ja upposin, jäin mahasta kiinni. Sit vaan vikisin ja venailin totaalisen alistettuna poikana. maailman onnellisin tietty ku jonas tuli ja nosti mut sieltä syliin. olin niiiin nolo, mut HALOO, kai se saa näkyy, jos jotai rakastaa!

JA MITÄ MUUTA? antti sanoo mua lylleröks! Kun eka kerran kuulin sen, loukkaannuin niin, etten syönykkää pariin päivään - onneks kumminkin tuli koulutusnameja. enkä aina pääse eka hypyllä enää sohvalle. närästää! eli siks saan nykyään ihan ruokaa aika snadisti. eikä sitä tipu lisää, vaikka nuolen kupin kuinka anaalisen kiiltäväks. Kyllä se ehkä vähän lohduttaa, että toi jonas on kans laihiksella. se taiteili exelillä painotaulukon, mihin tuli oma sivu mulle ja oma sille. nyt meitä molempia sit punnitaan ja katotaan, kumpi on kesällä timmi ja kenen perää kuolataan.

mun ruokavalioon on lisätty kylmäpuristettu neitsytkookosöljy. aluks maistu oudolta, mut nyt oon siihen jo niin tottunut, etten oikeestaan edes muista, miltä nöttkötti maistuu ilman sitä. Ja hei, masu todellaki kiittää!

JA: ei kuukautta ilman shopautusta, eli posti toi tänään kauan odotetut pakkastossut. vähänkö oon söpö, kun taputan fleecet jalassa hesperian puistoo! kaikki tsiigaa et hei, mikäs kovanaama / symppis tuolla bostaa! ei tassut jäädy pitkälläkään lenkillä, et talvi ja räntäsade; STOP TRYIN' TO HIT ME!! Enää pitää opetella kiinnittämään huomiota, ettei kusi valu töppösille!

muuten menee hyvin! ELÄMÄ ON JUHLAA! toi jonas saisi vaan vähemmän räpsiä kuvia ja enemmän keskittyä leikkimää mun kaa. turhaako mulle on hankittu tää solmuköysikin! pitäiskö sitä ihan oikeesti vetääkin vähän, vai onks se vaan rekvisiittaa et poseen kuvis sen kaa coolina?!?

mut nyt täst tuli iha sika pitkä, mut palaillaa, ja kaikil ihanil lukijoille WUFF!!

Ei kommentteja: